Perskaičiau
Žilvino Pekarsko straipsnį 15 min (http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/komentarai/zilvinas-pekarskas-kodel-visuomene-palaiko-kedzius-nepaisancius-teismo-sprendimo-500-206861#axzz1qUaj83WF)
Neverta
detaliai nagrinėti visą straipsnį, nes jokių pedofilijos nebuvimo faktų jis
nepateikia. Jokių rimtų argumentų neradau, tik tendencingai formuojama nuomonė,
skelbiant ją tarsi patvirtinančius faktus ir nutylint prieštaraujančius.
Autorius kaltina Neringą manipuliacijomis, tačiau pats tą daro. Taip yla lenda
iš maišo.
Autorius
meluoja, kad “…L.Stankūnaitei iš paskutiniųjų buvo trukdoma atnaujinti ryšį su
dukra”. Juk mes žinome, kaip “noriai” ir “dažnai” Stankūnaitė lankė dukrą.
Teigia: “Tačiau
antstolei prabilus apie teismo sprendimą perduoti mergaitę L.Stankūnaitei,
D.Kedžio mama L.Kedienė griebia mergaitę ir šaukia: „Mergaitė niekur
nevažiuos“.” O mes matome, kad močiutė visai nešaukia, o normaliu balsu sako,
kad mergaitė niekur neis. Močiutė apsikabinusi mergaitę, o mergaitė
apsikabinusi močiutę, nes ji išties niekur nenori eiti.
“Kiekvienas
iš jūsų gali šioje filmuotoje medžiagoje matyti ką tik nori, bet kad
apsauginiai prieš mergaitę smurtautų – na, niekaip negaliu to įžvelgti.” Dėl apsauginių – vien močiutės
vertimas ant žemės kartu su mergaite jau yra smurtas. Kokią jie tam turėjo
teisę? Kitas, daug svarbesnis dalykas – autorius neteigia, kad Stankūnaitė irgi
nesmurtavo. Kadangi Stankūnaitės veiksmai yra aiškiai matomi,
vardu ir pavarde pasirašęs autorius jau nenori taip akivaizdžiai meluoti, kaip tą
darė antstolė ir kiti pareigūnai iškart po įvykio.
„...Kedžiai savo kieme elgiasi kaip atskiroje nuo
Lietuvos valstybėje, kad nesilaiko įstatymų ir priešinasi policijai bei
įstatymo numatytiems antstolės veiksmams – akivaizdu.“ Dėl įstatymų nesilaikymo
– gražiai pakomentavo Neringa, dėl antstolės veiksmų – taip pat, nekartosiu.
Tačiau kuo autorius galėtų pagrįsti savo teiginį, kad Kedžiai priešinosi
policijai, kuri stovėjo lauke? Juk jei būtų pasipriešinimas policijai, būtų ir protokolas.
„Kas ne su mumis – tas prieš mus ir mes nušluosim visus.
Tokia Klonio gatvės logika.“ Autorius imasi vertinti Klonio gatvės logiką, taip
kaip kai kurie psichiatrai, kaip kokie ekstrasensai, ima vertinti mūsų
intelektą. Ar jis čia buvo? Ar kalbėjo su žmonėmis? Gal atliko sociologinį
tyrimą? Klonio gatvės logika yra paprasta – apginti skriaudžiamą vaiką.
Kokia šlykšti straipsnio pabaiga. Beje, tokia ir turi
būti pagal smegenų plovimo technologijas, nes ji yra labiausiai įsimenama kaip
išvados, apibendrinimas.
Vertinami ne pedofilijos bylos faktai, ne akivaizdi žala
mergaitei, bet vienas (tik vienas ir tai prieštaringas) Stomos biografijos
faktas, teisybę sakantys politikai apšaukiami populistais (tiesos sakymas nėra
populizmas).
Bandoma sumenkinti Garliavos žmones, akivaizdžiai ir
bjauriai meluojant: „Beje, dar vienas svarbus aspektas, kodėl Garliavoje vis
susirenka minios. Tai – provincija, kuriai trūksta dėmesio. Žmonės didžiuojasi,
kad susibūrę į minią, jie kažką reiškia ir tampa jėga, yra vedami idėjos, tegul
ir nepagrįstos. Vilniuje tai nebūtų įmanoma, nebent žmonėms už tai sumokėtų.“
Žmonės važiuoja iš visos Lietuvos ir ne dėl dėmesio ar pinigų. Jie dar girdi
savo sąžinę (galbūt galėtų atsiliepti vilniškiai?). Žmonės aukoja savo laiką ir
pinigus, nes dar yra Žmonės.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą