2012 m. kovo 23 d., penktadienis

Apie neteisingą teisėtumą


Nes myliu pinigus labiau

- Mama, mamyte, ar tu mane myli?
- Taip.
- Ir aš tave labai, labai myliu!
- Nepalik manęs tam dėdei, jis negeras.
- Negaliu.
- Kodėl?
- Nes myliu pinigus labiau...


Aš biologinė mama

Aš biologinė mama
Ir man priklauso vaikas.
Valstybės teisės sistema
Užtikrins tai kaip reikiant.

Už vaiko teises atsakingi
Kažkaip keistai suktai tylės,
Kai teismo antstoliai klastingi
Sprendimą smurtui pasirašinės.

Ateis visuomenės sargai
Giliai paslėpę žmogiškumą.
Pilki bejausmiai padarai
Įvykdys savo teisėtumą.

Aš vėl naudosiuos parama
Ir smaginsiuos be saiko.
Aš biologinė mama
Ir man priklauso vaikas.


Ar Stankūnaitė panaši į mylinčią mamą? Ar taip atrodo, ar taip elgiasi mylinti mama?
Ko verta valstybė, kuri negali apginti nekalto vaiko?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą